Kuten moni on varmaankin tuossa joulun alla huomannu oli mulla tuossa sivuilla menossa puukkorojekti.
Nyt kun lahajat on jaeltu voin alakkaa kirjotella näistä puukkoista tännekkin puolelle.
Niin, koukkuun mä jäin. Suosittelen kokkeilleen kaikkia joita asia kiinostaa.

Seuraava puukko pitäs alakkaa tekemmään kunhan sen tarvikepaketti kilahtaa postilaatikkoon .
Tällä kertaa teen kahavan omenapuusta. Sen ominaisuuksista en sitte sen kummemmin tiiä....
Puukko tullee  mulle itelle ja ootan sitä työn aloittamista innolla!

Takomisen harjoittelun aloitan vasta sitten kun olen aihetta opiskellu tarpeeksi.
Pilallehan ne ekat mennee varmasti vaan pittää ees jotain tietää........ainaki turvallisuus jutut.

Tuon omenapuisen puukon jäläkkeen haluaisin tehä tuohikahvaisen version.
Oon jo tuohta jonkun verran keränny mut lissää pitäs saaha. On tuolla mehtän laijjassa mieheni viime viikolla kaatama koivu, josta varmaan sais otettua tuohta. Loppus nuo pakkaset niin vois mennä räplään.
Jos tuohi ei sit irtoa
niin on sitte vaan pokkana pyyettävä miestäni kaataan koivu et saahaan tuohta.
Voin kuvitella ilimmeen
Silmänisku

Noh. saanhan mä sitten koivusta risutöihini materiaalia...
Ja huovutustöihini puisia jalustoja.
Niin  ja polttopuuta.....JEE !NauruSilmänisku

Niin meijän Vili täytti nyt loppu vuojesta vuoden.
Tuntuu uskomattomalta et se on jo melekkeen aikuinen koira.

Tämmönen karvapallo se oli kun se meille tuli.