Jee!
 Oon ihan täpinöissä. Rempan loppu häämöttää ja saadaan lampaat perjantaina sisälle. Siis jos kaikki menee hyvin eikä tuu yllätyksiä. Enää puuttuu muutama ikkunanlasi ja ruokintapöytä pitää laittaa
paikoilleen. Sitten vielä pässien karsinat ja sairaskarsina niin on valmista. Eli huomenna se tietää raatamista mutta oon aina tykänny remppa hommista. Tässä kuva lampolasta tänään. Vähän harmittaa kun kuvassa seinät näyttää likaisilta vaikka maalasin  ne kalkkiseoksella vitivalkoiseksi. Mutta noh :)1936774.jpg
ja toisesta kulmasta
1936776.jpg
Viikko on ollu kiireinen kun miehelläkin on ollut iltavuoro. Joten hommia oon tehny aikasin aamulla kun muut vielä nukkuu ja myöhään illalla. Oho, huomasin et olen laittanu nimmarin keskelle kuvaa :o)
Ihana ylläri oli kun mieheni pyöräytti aamulla ennen töihin lähtöä sämpylöitä.1936782.jpg
Innostuttiin lasten kanssa niin että illalla piti leipoa pullaa. Tytöt leipo heidän naispuoleiselle koulubussin kuljettäjalle pienet pullapitkot. Tykkäävät niin paljon hänestä :) Minä tein sitte kanelipullia ja Topias poikani leipoi maailman suurimman jättipullan! Hänen omien sanojensa mukaan.1936788.jpg
Se näkyy tuossa edustalla ja tyttöjen pitkot reunalla. Osasivat aika hyvin letittää kun ovat niitä barbien hiuksia laittaneet.