Niin se vaan joskus elämä heittää ja huomaat tekeväsi sellaisia asioita joista et olisi osannut uneksiakkaan. Tämä on yksi niistä. Minulla oli kymmenen päivän loma. Ensiksi pystyttelimme mieheni kanssa taidekesän näyttelyyn teoksiani ja siinä menikin kauemmin kuin olisin osannut arvatakkaan. Onneksi minulla on niin ihana mies että se jaksoi pidellä milloin roikkuvia tai tuettavia teoksia jos jonkinlaisessa asennossa. Siellä ne nyt on nallet ja risutyöt kaikkien nähtävillä. Kymönkosken Taidekesässä.IMG_8322-normal.jpgIMG_8321-normal.jpg

Tässä muutamista kuvia.

Seuraavaksi olikin kymmenen päivää lomaa tiedossa ja tietenkin minä reippaana tyttönä lähdin mieheni mukkaan hommiin.

Voisi luulla että turveurakointi on tylsää vaan ei, minä hurahdin siihen aivan täysin. Paljon on vielä opettelemista ja kaikkea uutta asiaa pitää muistaa vaan mun loma oli aivan mahtava. En malta odottaa että pääsen uudestaan mukaan hommiin taas.Olihan se raskastakin kun kotona oltiin vasta tosi myöhään ja aamulla taas lähettin mutta se yhdessä tekemisen hauskuus oli sellaista mitä en ole ennen kokenut.IMG_8334-normal.jpgIMG_8347-normal.jpgIMG_8340-normal.jpg

Välillä keräsin koiramme kanssa osmankäämiä tuleviin teoksiini.IMG_8326-normal.jpgIllalla sitten naama alakaa näyttään jo tältä.....IMG_8382-normal.jpg