Kyllä villa on ihanaa !
Olen nyt pitänyt kerinnässä taukoa.
 On ollu niin kiire, että en ole sitte illalla
kerenny lampaita saksimaan.
 Tällä viikolla se pittää kuiteski tehä. Tauolla oon nyt huovutellu, aikaisemmin

keritsemästäni karitsan villasta. Se oli vähän roskaista niin aattelin et, teempä itelle laukun.
Tässä on kuva kun olen laittanut villaa neljä kerrosta ja rupeen tekkeen toista puolta.
1980910.jpg
 Kaavan tein ylijääneestä muovisesta lattiamaton palasesta ja laukun muodon omasta päästä :)
1980912.jpg
Tämä on mun eka kaava huovutus työ, joten se laukku ei nyt oo aivan huippuhieno.
 Mutta tekniikkaa nyt opettelin  ja hihna siitä vielä puuttuu, kun teen ne kerinnät nyt tällä viikolla.
Tässä laukku on kuivumassa ja tämä on laukun takapuoli.
1980913.jpg
Villlan värit oli musta, ruskee ja valkoinen.
Ensi kerralla haluaisin tehdä sellaisen laukun jossa raidat ei sekoittus keskenään.
 Saa nähä onnistuuko :)
1980919.jpg
Tämä on laukun etupuoli napit ja sun muut puuttuu ja tietysti se olkahihna.
1980901.jpg
Mun on pakko tähän väliin tuoda näytille Tämmöset ihanat Reinot kokoa 22.
Nämä mun nuorimmainen poikani sai kummi-tädiltään yllärinä.
 Siis aivan ihanat.
1980920.jpg
Toinen työ mitä kokkeilin oli kehräys rukilla.
Tässä on äidin mulle antama rukki.
Siinä ei rulla pyöriny kunnolla niin sitä piti rassata mutta kyllä se nyt toimi jotenkin kutenkin.
Äiti aiko käydä sitä kahtoon kunhan kerkiää. Noh, parin tunnin räpellyksen säätelyn ja netissä kyselyn jälkeen sain kehrättyä metrin verran möykky lankaa Jee!
1980925.jpg
Sitte pitiki laittaa lapset nukkuun niin en enempää kerrenny ;)
Se mun möykky lanka on tuota valkoisen ja ruskeen sekoitusta ja tuo punainen on apulanka.
Heti tuntu et tähän jää koukkuun aivan mahtavaa. Jos sitä tulis joskus sileääki lankaa!!!!