Voi että näkispä ala-asteen käsityö opettaja nyt, että mää oon vastoin kaikkia sen luuloja  ja odotuksia oon teheny villasukat.Kieli ulkona

Nää on mun ekat villasukat sitten ala-asteen pakollisten. Niin kovasti se opettajan suhtautuminen vaikutti. Että sukkia en oo teheny kun en kuulemma ossaa....

Mutta nyt mä tein sukat, kun oli kunnon ohojeet ja hyvin onnistu. Aion ruveta näitä enempikin tekkeen. Villasukkien tekemienen olikin heleppoa! Cool

Olenhan mää muita juttuja kutonut vaan en oo ruvennu villasukkia kuttoon, kun oon ajatellu että en kuitenkaan ossaa jos kerran ei opettajakkaan sitä osannu mulle neuvvoo vaan teki kantapään muutaman virheyritykseni jäläkkeen itse.

Ny aikusena oon aatellu et kyllä se vika oli jossain muussa kun minussa jos kerran ossaan villapaidat, pitsilakit ja paljon muuta ite kutoa... etten muka opi tekkeen villasukkia.

Aatelkaa mun käsityö numero on ollu kuutonen.

Kyllä  käsitöistä voi pittää vaikka ei niissä niin mahottoman hyvä ookkaan. Kaikki vaan kokkeilleen ne "toivottomatkin" niin ku mäNauru.